ساخت وبلاگ جدید
ساخت وبلاگ جدید و حرفه ای در چند ثانیه
براي آشنايي با طرز تهيه سوپ سبزيجات رژيمي با مجله دلتا همراه باشيد.

سوپ سبزيجات

تا حالا سوپ سبزيجاتي خورديد که هم کم کالري باشد، هم سيرکننده و هم از بدن سم زدايي کند؟ اين سوپ مخصوص همه اين ويژگي ها را با هم دارد. سوپ سبزيجات رژيمي در هر وعده کمتر از 100 کالري دارد، بسيار خوش طعم و براي درمان سرماخوردگي مفيد است.


مواد لازم تهيه سوپ سبزيجات :



  • پياز: يک عدد

  • سير: يک حبه

  • شلغم: يک عدد

  • سيب زميني: يک عدد

  • کدو سبز: 2 عدد

  • کلم: يک پيمانه

  • اسفناج: در صورت تمايل

  • عصاره سبزيجات: يک عدد

  • جعفري خرد شده براي تزيين


سوپ سبزيجات رژيمي


طرز تهيه سوپ سبزيجات :


سير و پياز را ريز خرد کنيد. آن ها را چند دقيقه در يک تابه يا قابلمه تفت دهيد.


عصاره سبزيجات را در دو ليوان آب حل کنيد. نيمي از آن را در تابه ريخته و با سير و پياز سرخ شده مخلوط کنيد.


شلغم و سيب زميني را ريز خرد کرده و در تابه بريزيد. مواد را چند دقيقه تفت دهيد تا خوب سرخ شوند. باقي عصاره آماده شده را در تابه بريزيد و بگذاريد مواد 10 دقيقه بجوشند.


کدو سبز و کلم را هم خرد کرده و به سوپ بيفزاييد. بگذاريد 5 دقيقه در آب سبزيجات بجوشند.


در آخر اسفناج ها را اضافه کرده، چند دقيقه زمان بدهيد تا مواد خوب با هم بپزند و جا بيفتند.


وقتي مواد پخته شدند، سوپ را در مخلوط کن بريزيد و تا زماني که حالتي نرم به خود بگيرد، مخلوط کنيد. پوره به دست آمده را در قابلمه ريخته و حرارت را کم کنيد تا سوپ به غلظت مناسب برسد.


سوپ را مزه کنيد که کم نمک نباشد. چون از عصاره سبزيجات استفاده مي‌شود، بهتر است در آخر پخت نمک را اندازه کرد تا سوپ شور نشود.


وقتي سوپ غليظ شد، آن را در ظرف سرو بريزيد و با مقداري جعفري تازه خرد شده تزيين کنيد.


براي ديدن مطالب بيشتر آشپزي مجله دلتا را بخوانيد.



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لیست بهترین قالیشویی های تهران Dubai Adventure فروشگاه مگس بیوگرافی ارز دیجیتال ایران مشاوره و تحلیل آماری کسب درآمد از اینترنت ایران لینک The Burning Crusade نمونه سوالات کنکور , دانلود سوالات کنکور